torsdag 23 februari 2012

Nu ligger jag äntligen i badet, hinner egentligen inte med att varken bada eller blogga den någon motta får de allt va.. Jobbade ju sent idag, så jag kom hem runt 9 så då var de bara att äta och göra de viktigaste kolla bussar till imorn osv fan vad jobbigt det är när man börjar så sent på dagen inte kul.. Nu har jag iaf lagat mat till mig imorgon pasta och pesto!


Imorgon ska jag alltså till stallet tidigt eftersom jag börjar halv 11 tänkte tömköra honom så de blir as bra. Nej nu ska jag tvätta håret hörs senare


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Sv: Tack :) Det där är en kompis grimskaft, tror att det är ca 3,5m från hööks. Billigt. Jag föredrar de lite dyrare grimskaften med tyngd, men då kostar dem kanske runt 300-400kr...
    Mvh

    SvaraRadera