måndag 6 februari 2012

häst-ledig


jobbade sent idag, så blev hästledig idag istället. på ett sätt är de skönt men ändå, jag tycker att det är kul att va där ute och hålla på och fixa o dona :) men imorgon e jag ledig efter 8 jävliga arbetsdagar så då får de bli en heldag i stallet vilket jag verkligen ser fram emot.. har alltid stressat som fan när jag har varit där nu den här veckan så får ta och varva ner lite.

är super taggad på att rida ett ordentligt dressyrpass men när ja väl kommer in i ridhuset blir ja så otaggad för de e oftast sjukt mycket folk och dom har ingen hänsyn till andra vilket jag tycker är as dåligt. så det ända man får tänka på e att göra vägen bra till dom andra och de gillar ja inte.. men vi får se, som alltid när jag planerar något så blir det ju aldrig så menmen, kankse tar mig an ridhuset imorgon..?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar