onsdag 1 februari 2012

jobb

jag har verkligen varit värdelös på att blogga men jag har verkligen inte tid ibland.. håller ju på att "utbilda mig" lite smått och när jag inte gör det är ju jag ju i stallet satt då kommer jag oftast hem så sent satt jag inte orkar göra något annat än att duscha och sen gå och sova.
men jag ska ändå försöka bli lite bättre.. ett inlägg per dag bör jag ju kunna klämma in tycker man ju..

hur som helst, idag var det invertering vilket betyder att jag skulle börja kl 06. kul för mig som bor en timme ifrån, det sved lite att gå upp då kan jag säga.. men som tur var fick jag skjuts satt det var as snällt. skulle egentligen slutat efter det men eftersom det var min andra dag så tänkte jag att då är det lika bra att visa vad man går för och visar att man är en driven tjej.. blev dock inte så länge slutade bara vid två men några extra timmar blev det.

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar