tisdag 7 februari 2012

im not what you need

jag som hade tänkt att jag skulle ligga och sova lääääänge men istället vaknar jag vid 10 och inte kan somna om fast att jag e as trött.. fan vad ovärt. har iallafall lagat mat pasta med quornfärs :) så nu ligger jag bara i sängen och tar det lungt, ska nog göra ett ryck innan ja åker i väg till min älskade foderhäst.. nog bättre att städa innan än efter så, så får det bli :) fan vilket luddigt inlägg men men.

igår hade tinders medryttare honom, eftersom att jag jobbade så sent men då berättade hon att han hade fått ett pyttelitet sår på vänsterbak. men han hade tydligen inte ont när hon tröck där osv så de kändes ju bra, så idag får jag kolla läget och se hur de ser ut, får hoppas att det inte har blivit värre men det tror jag inte.

ska städa och snygga till här, kankse skriver efter det annars hörs vi ikväll när jag har kommit hem! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar