söndag 19 februari 2012

min lilla älskling

Jag har mått skit här ett tag - gör det fortfarande men inte lika mycket. Kan iallafall skriva lite om det, det kunde jag inte förut. I torsdags 17/2 hände nåt hemskt, vill inte skriva ut det men det knäckte mig totalt och har mått skit verkligen. Visserligen var det två dagar sen men ändå. Känner hur tårarna börjar bildas nu när jag skriver detta. Men ändå. vill nog inte skriva för jag tror inte att det är verkligt, på riktigt. Men det är det. fy fan i helvete. Det är så jävla hemskt, men ändå på ett bra sätt. jag vet att du mår bra nu, och att inte lider. Vilket du inte gjorde men du började må lite sämre.. hur som helst. Bara jag vet att du har det bra även om det är med mig eller utan mig som kan jag må bra. även fast det tar emot att veta att du inte är här med mig min lilla älskling. men du har det bättre nu, och vi gjorde rätt.

jag älskar dig, det kommer jag alltid att göra min finaste lilla prins. jag kommer aldrig glömma dig, jag älskar minnerna jag har med dig, allting du har hjälpt mig med bara av att funnits nära, jag har aldrig behövt vara själv. Men jag vet att du finns här ändå, jag älskar dig. Jag gör verkligen det. du var den finaste killen. jag älskar dig!

update. / jag har faktikst mått för dåligt för att ens kunna skriva eller prata om det, där utav inga bilder eller liknande. jag är även fascinerad över hur jag ens kunde skriva ihop det här, ( som jag nu inte ens vågar läsa eftersom att jag vet att tårarna kommer att forsa ner..) men jag tänkte ta mig i kragen och lägga upp en fiin bild på min lilla ängel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar