måndag 30 januari 2012

mobilblogg

testar att blogga från mobilen nu för första gången.. får hoppas att det går för det skulle verkligen vara as bra.


ligger just nu i badet och bara slappar höll bitvis på att frysa ihjäl i stallet idag men jag vet att så fort jag köper thermobyxer så kommer det här kalla försvinna och jag kunde ha lagt pengarna på något annat roligare som typ ett brunt träns! haha.. men får se hur jag gör med det, kan ju lika gärna hålla ut för de e ju bara 2 månader kvar av det här ruggiga vädret!


idag var jag på jobbet för första gången, jobbade inget fick mest reda på grejer osv. så imorgon börjar jag på riktigt. får se hur de går då men man kommer väl in i det snabbt antar jag, skulle jobbat igår på mitt andra jobb - haha det sköna med mig e att jag har 3 jobb Wiho jag borde ja bli rik på de.. men iaf det blev inget men men


får se om det funkar att blogga såhär.

hörs om ett tag


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar