lördag 21 januari 2012

ibland är det inte kul med häst...

/ Iallafall inte när hästen står en timme och 20 min ifrån dig med buss. Det är sånna här tillfällen jag verkligen önskar att jag hade bil, allt hade varit så mycket lättare då. För då ligger stallet bara 20 min här ifrån..

Men det är bara bita ihop. Det roliga var att jag trodde att jag skulle orka mig upp för jag somnade väldigt sent, tror det var runt 2 någongång. Men så gör jag alltid när jag vet att jag måste lägga mig tidigt så blir det istället as sent. Men det betyder att jag ska lägga mig tidigt ikväll och sova uuuutttt imorgon fy satan vad skönt det ska bli!! Ser fram emot det.
Men bussen går 06.37 så jag tror att jag går här i från 06.20 för att vara på den säkra sidan. Inte kul att missa bussen.. Men vi hörs när jag kommer hem igen. Om jag nu orkar skriva såklart..

1 kommentar:

  1. SV: Så bra att han är duktig, ser verkligen fram emot det. :)

    SvaraRadera