söndag 22 januari 2012

everyone can make you smile, but not everyone can make you happy

Jag är så sjukt dålig på att uppdatera märker jag. Det är inte alls bra och anledningen till att jag uppdaterar nu e att jag inte vågar sova haha.. det här är tragiskt - kollade på någon jävla skräckfilm eller thriller som gick på 3an och det var så jävla läskigt så nu vågar jag inte sova.. men det bästa av allt e att jag kollar på en till skräckis nu! wiho smart jag är.

jag som verkligen behöver sova, igår natt sov jag nästan ingenting och gick upp sjukt tidigt och nu har jag börjat känna mig sjuk. känner mig helt hängig i kroppen med värsta huvudverken får hoppas att det blir bättre imorgon!

imorgon ska jag sova längeee! hade velat rida innan det blir mörkt imorgon men jag behöver verkligen sova ut.. så det är planen för imorgon! får typ tömköra tinder imorgon, aja vi får se hur det blir med det.

men nu tänkte jag försöka sova, om jag vågar haha.. ser ju på en till skräckis nu så smart som jag är.. aja, skriver antagligen mer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar